I thought I was cool, you're cooler

13.24, räknar ner tills jag ska börja jobba. Usch och fy var det tar emot idag! Jag är lite bitter för att jag vaknade så sent att jag inte hann med gymmet, jävla skit rent utsagt. Skulle gått upp när Daniel messade, I knew it! Men blir alltid så mesig eftersom man vet hur kallt det är utanför täcket..

Så ja nu börjar jag kl 14 och jobbar till 20.30, blir väl hem och lägga sig i princip för imorgon bitti ringer klockan halv 6! Haha, jag ser verkligen fram emot mina lediga dagar nu - men jag har iallafall ett jobb jag trivs med så ska verkligen inte klaga. Det sjuka är att när jag hade intro på arbetsplatsen i somras när jag skulle börja så gick jag 7-16, men nu när jag ska jobba samma tid blir det plötsligt hur långa dagar som helst. Tänk vad mycket sommaren kan göra, i det här vädret vill man mest lägga sig i en frysbox och tina upp nångång på vårkanten..typ :P

Eftersom mitt liv ser ut som det gör och inget spännande är på g så säger vi puss&kram! ses på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0