Make me go wild and nervous

Morning!

Mm mysväder, fuck it säger jag. Börjar bli trött på att vara död 21.00 och vakna pigg som en nötkärna (hahaha, VARFÖR säger man så) 05.30. Det går verkligen inte att somna om, så nu har jag hunnit med frukost, Ikeakatalogen och hela köret. Det bästa med det hela är väl att det blir bra många timmar man hinner fixa saker på innan dagen ens har börjat. Med fixa saker menar jag duscha och kika på Family Guy, med att dagen börjar menar jag dagens gympass :P Haha okej, det ska bli skitkul, så galet träningssugen nu.

Take me to the clubs I need to dance, I need to dance. Det är bara måndag, jeezez hur ska det här gå. High heels-party lördag, middag och releaseparty med First Project (musikvideon) på Pluto innan dess.
http://www.myspace.com/firstprojeck  , Bubbly! älskar Trendsetter också, listen up :)

Jaha nehe, nu ska jag "utvidga mina arbetsplatsmöjligheter" inom bemanningstjänst, jippie.
Later on, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0