Mysigt

är precis vad jag det såhär efter en utekväll, helt slut! Blev en fika med gamla klassgänget, kul att träffa alla på samma gång :) Fan vad gymnasietiden gick snabbt, det är så läskigt deprimerande att tänka på. Därefter var det bara svida om och åka hem till Andrea och fixa sig, 20.00 var vi på Pluto och gick och kikade på skor i lugn och ro, bara höga klackar - skulle kunnat tagit med mig alla par hem. Anyway så blev det ett par med nitar till slut, öppen tå och 11 cm klack :) inte högre, för då kan Sara Edström inte ta sig framåt på ett normalt sätt, haha!

så ser dem ut! Efter Pluto träffade jag på Erik, Västerås's snygging, och han fick med mig till BMB. Dock ångrade jag mig där, alldeles för trött, och rullade hemåt istället. Faktiskt himla skönt, även om det verkade bra drag. Blir när Alex kommer hem nästa helg, jeezez va skoj :) Nope dags att sova, blivit taskigt med det på senare tid. Nattinatti, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0