No going back

Haj!
Jobb och slit, 14-21 idag och hela 08-16.30 imorgon (!) Amagaad. Pengar, nu kan jag köpa fina julklappar :)

Vaknade av klockan 07.30, tanken var god men slängde ner huvet direkt och sov två timmar till. Vaknar och börjar asgarva, skriver till Daniel direkt och återberättar denna helskruvade dröm som jag kommer ihåg i minsta detalj. Hur jag, han och Marcus var på löga och firade Valborg, varpå jag blir dyngrak och jätteaggressiv.  Sätter mig på en bänk (kände mig verkligen jättefull i drömmen) och är helt plötsligt på Konrad, fast det var ett omklädningsrum. Men ändå Konrad. Haha inte fan vet jag. Då tvättar jag pengar och får ut stora lakan med massa massa sedlar på som jag lägger i en shoppingbag, men polisen tar mig när jag kommer ut för jag hade glömt stänga av min ficklampa. Haha, komiskt hur jätteverkligt det känns när man vaknar, alla ansiktsuttryck, platser och allt blir ju precis som i vardagen!

Jaja anyway, har mest gått i regnet idag känns det som - från buss, till friskis, till jobb. Mysigt värre, jag blir så less! Var inte lite skönt att få komma hem, ta en varm dusch och sätta på Playa del Sol.
Såg avsnitt 5 på Svt Play, "alla får heta varsin favoritfrukt". "Men då tar jag Banan." Steffen: "Då vill jag heta Bär" "Vadå bär, vad för bär?" "Skitsamma, Bär!" hahaha. Nej nu är jag bara trött, puss&kram

Emil skulle skeda med mig som vanligt 



hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0