Sanslöst..

dåligt väder. Det blir ju för fan inte ens ljust, som att bo i Norrland - fast mer regn! Perfeekt.
Haha närå, det är ju faktiskt ganska mysigt. Efter en sväng med Emil så lade jag mig i badkaret och kikade på A Walk To Remember, i 2 timmar. Vadå russin :P Det var ganska skönt, men jag är inget fan av att bada faktiskt, blir bara rastlös plus irriterad när vattnet blir kallt så det brukar alltid sluta med att jag svär åt eländet och ställer mig i duschen istället. Dock var filmen bra, vet att jag är helt efter vad gäller att se den men ja, grinade floder somvanligt. Perfekt, när badvattnet började bli kallt å andra sidan..



Haha wellwell, nu i eftermiddag så blir det fortsatt lugnt, ska se vad mina vänner har för sig så man inte ingår i någon mindre depression eller något. Klockan är 15.10, det är mörkt ute. Känns bra, känns bra. Haha, puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0