Tokio Hotel - Automatic

there's no real love in yooou. Mtv.se 

Halloj!
Jahapp, en riktig danskväll igår men vart vart var folket? Antagligen på Silk, inga bra erfarenheter därifrån men man kanske får ge stället en ny chans. Kul hade jag iallafall! Kära Konrad, jag vet att vi jag kommer vara med på vimlet och haha, det kommer inte vara vackert. Blir intressant att se :P


Mii & Tin2 showin' up



me & Beccro, gillar hattarna Tintin!


Haha, ja det var en bra kväll :) Nu ska jag tydligen till gymmet, mamma ska på introduktion så jag ska vara moraliskt stöd eller något. Skönt, ska döda kalorier på löpbandet, träning 6 dagar i rad nu känns. Kan man behöva efter gårdagen. Fika med några polare efter det och ikväll blir det sanslöst med party. Mer om det senare, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0