I don't wanna loose the weekend


Holáá.
12.20 är klockan och man börjar komma igång på riktigt denna gråa lördag. Utgång igår, tårta och förfest för Andrea hemma hos Amin innan vilket var skitkul, sen vidare till Pluto. Som inte var lika skoj tyvärr, visst alltid kul att dansa men det var verkligen ingen höjdare.. Alex och jag hade dock kul på bussen hem" vart tog han vägen?" "Han sitter här!" hahah. Sen hoppade jag av bussen på fel ställe, tyckte det var för långt att gå så jag började springa..åt fel håll:P så det blev en kvarts promenad längs stockholmsvägen halv fyra imorse, jeezez.

Ikväll ska vi till Å, förfest hemma hos någon gammal granne till Alex och sedan vidare! Kommer bli skitkul tror jag :) Har varit väldigt dålig på att ta bilder men vet att Rina tog en del på krogen igår - får väl se om det kommer upp något. Hittar jag kameraladdaren blir det nog en del taget ikväll.

Kan ginatricot byta modell? Eller visst har dem bytt till en ny iallafall? Börjar ju bli pinsamt.
Tänkte slänga upp en bild på klänningen jag inhandlade igår, men hemsidan är sjukt seg så får väl bli någon annan gång. Jag är inget bloggfreak direkt, men det kan väl vara skoj ibland! Nu drar jag mig mot duschen sen ska jag slå in lite julklappar, fan va bra jag är. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0