2 veckor kvar...

till Thailand! Känns heelt wasted just nu, men en dag som denna längtar man ju såklart lite extra. Grått och trist.

Gårdagskvällen var guld. Vad gjorde vi Sestan?  Ica ; cola och hyrde film. Monsters vs Aliens. Hahaha.
Köpte sushi, soppan rann ut i hela påsen. "Det är typ inget kvar i  burkarna, höhö". Så det var ju nice!
Fastnade framför körslaget med en ansiktsmask som satt..fast. Haha. "bara att dra bort" var att överdriva. Sverige gick det ju bra för också. Ja, punkt. Därefter mosade vi godis, popcorn och kikade på Enormica&co som räddade världen. Haha, himla roligt var det iallafall, får vi göra om snart bruden :)



det är nästan en tagg på fejjan ;)



haha söt, tog popcorn ur skålen och åt

Så idag har jag haft det lugnt och skönt, låg kvar länge och myste i sängen och sen blev det Robert Gustafsson's film Lösvikt. " Vad avlivar man en kines med?" "bambuskott". hahaha. Hem till farmor och åt runt två, sen sov jag mellan 16 och 19.30..antar att jag hade en del att ta igen:P Har varit skönt att bo själv i helgen, man önskar man hade något eget ibland..jaja, allt har sin tid!
Nej nu ska jag kika på belowed Family Guy och sova efter det. So long :) Puss

pretty boy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0