6th oct


Flo-rida ft Akon - Available
It's the time, it's  the right time!

Vackra dagar, hösten blir så himla mycket lättare när solen skiner. Okej, jag ska inte säga något. Eller jo..Thailaaand! maha :) Ray Ban och Converse nästa.

Denna dag har börjat very nice, med frukost i sängen till Gossip Girl. Jag ska jobba kl 16, tänkte hinna med ett gympass innan dess. Och bruden som skulle sluta shoppa har varit i farten igen..haha. Ja jag och Andrea kilade ju runt på stan i söndags och visst hade man med sig några kassar hem.
Från Twilfit en freebra, som var något liten så mamma ska köpa min så slår jag till på en större.
Kunde inte heller hålla mig för ett par overknee-stövlar från Scorett med ganska låg klack. I'm in love.

Förövrigt är det inte så mycket i görningen, jag ser mest fram emot helgen då jag har mosters lägenhet för mig själv :) På fredag blir det middag ute & movie med best mate, utöver det så satsar jag väl på att jobba.
Nej det var allt, nu ska jag leta rätt på ett jävla nyckelkort till jobbet som jag har sumpat. Någon som är förvånad? Nej, trodde väl inte det. Haha, puss&kram



I miss you very much sugar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0