Brutha - Be With You

Hahaha, oj. Alltså, jag är inte så dålig att laga mat men dock kan jag vara jävligt klantig - det vet alla som känner mig. Idag skulle jag dra ihop nåt snabbt, slänga på en kastrull pasta bara..men efter ett tag börjar det osa bränt i hela köket. Vafan! Då har jag satt på fel plattjävel så att mammas bakställ i metall som stod på den började smälta!Vadå kaos. Jeeezez :P


Ja ni, det är något speciellt med låtar man lyssnade på förut, glömt bort men som man hittar igen. Hade lust att kräkas på mammas Phil "hej alla mina låtar låter likadant och är sponsrade av disneyfilmer" Collins skiva när jag skulle köra en sväng idag. Rotade runt i hela bilen och fick fram nån gammal platta som jag väl bränt för länge längesen, blev jävligt förvånad över innehållet! Grym R&B jag fick då nån gång, jag vet faktiskt inte vad någon låt heter knappt haha, men säg till så skickar jag.


me & my new overknee
haha ja, what have I done today? Inte tränat iallafall, huh min stackars rygg. 75 min skivstång kondition (hur jävla roligt som helst) + gym tog livet av mig. Drog ner på stan och träffade Emelie innan hon åker tillbaka till Skåne på fredag, kulkul. Något annat som var kul var att jag fick tag i en bikini, valde mellan två stycken och det var i princip omöjligt - båda var skitsnygga och jag ville ha den ena medan Emelie propsade på den andra.
Haha, det blev den här till slut, Miss Sixty.



Yeye whatever, nog om idag oh blicka framåt. Imorgon ska jag träna&jobba (suprise), fredag party!
Vilket jag verkligen kan behöva för att rensa tankarna en aning. Nej nu ska jag ringa Alex :) Puss

btw, Go Malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0