Cobra Starship

I make them good girls go bad!

Ja, inte för att jag har något intrssant att skriva för tillfället - min morgon har varit lugn och skön utan att behöva kasta sig iväg till jobb. Jag kikade senaste avsnittet av Family Guy nyss. Hahahaha, wicked.
Facebook tar upp en hel del av min tid har jag  upptäckt, det är ju så skoj att kika vad folk har för sig. Men fan, nej enough med detta beroendeframkallande.

What else, tränar och står i som vanligt. Snart, snart så, så är jag fit for beach. Men fan vad man har fått ligga i, både med träning och kost - snacka om att sommarens vanor satte sig på fel ställen..
Idag ska jag fixa lite grejer, handla bland annat vilket kan vara rätt roligt eftersom att det är rätt många friends som jobbar på Maxi nowadays.

Äh, jag tar mig upp nu tror jag. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0