Gym & jobb

Thursday night!
Wahat, är det redan helg? Shit, det var ju nyss måndag..
Jag har trots allt haft en braa dag, även om den började kaotiskt i och med missade bussar och glömda plånböcker..Blev ju gymmet med mr Odehag, helt sjukt roligt att träffa den mannen igen :) Även om han tvivlade lite på vikterna jag körde med, haha! "men vafaan Daniel, tror du jag vill se ut som Ben Hogan eller?!" Blev även en jobbkväll, träffade Sirwa första gången på länge! Kul :) Bra brud det.

Imorgon väntar friday nightout! Ska fira Maria som fyllde..ja vad fan fyllde hon? haha, nånting, igår och sedan kila ut på krogen en runda :) Mer om det och annat senare, nu ska jag sova innan ett nytt dygn börjar för en gångs skull! Puss





I'm on your side! Man känner aldrig någon tillräckligt väl verkar det som..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0