Middag & dans







Taylor Swift - Lovestory (digital dog remix)

Remixen hördes på gymmet idag, jävligt nice :) Efter frukost framför favourite Family Guy med brorsan blev det gym med Vilén på rocklunda. Nytt tillhåll! Det var skitkul.

Nu packar jag lite grejer inför helgen, ska ju bo hos moster när hon är borta. Ikväll blir det 3-rätters med best mate & Pluto for the win, jag ska ha en ny svart/grå klänning på mig och en massa roligt folk jag har snackat med kommer infinna sig :) Så det ska bli reuligt, har inte varit ute på ett tag.
Ser också fram emot nästa fredag och våran premiär för BMB afterwork, jeezez vad roligt. Jag gillar stället, har dock inte varit där sen studenten. Nej, nu måste jag dra mig iväg här snart. Ha en bra kväll!

Puss:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0