Everyday is an outfit

, I fit in it! Pust, jag är helt dööd. Nackdelen med att vara ute är inte att bli bakis för det blir jag i princip aldrig - men man blir ju så jävla trött! Har väl just nu lika mycket power som en koala eller nåt. Hungrig börjar jag bli också, så det suger ju eftersom jag då måste ta mig till kylen.

Planerna inför igårkväll följdes ganska bra! Blev efter mycket om och men en sväng till Tabazco med Anna för ett glas vin och därefter fortsatte vi mot Sanna för att fira Marias b'day lite i efterskott. "Du har missat bussen!" haha, nähe? :D Mot midnatt mötte vi upp Andrea nere på stan och därefter blev det dans på Pluto - premiär för Runda Baren, och det var skoj! Även om det har varit roligare folk på plats..

Nu är klockan snart 15 och jag har inte kommit mig för något vettigt alls..ska skjutsa mamma och pappa ikväll, därefter tror jag jag drar till Becca och sen ut :) På't igen bara! Nu ska jag försöka vakna till lite här, inte ens Hotel Room Service på högsta verkar hjälpa idag. So long! Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0