few hours sleep

Boy we've had a really good time and I wish you the best on your way.

Gäsp. 5 timmar och sedan var man igång igen. Jag sover ganska ofta på rygg har jag märkt (ja enligt andra då, haha) och därför vaknade jag av två stora ögon som stirrade på mig fem cm ifrån mitt ansikte...svårt att sova med en  kisse på magen. Men hon är för go :)

Nu kikar jag Simpsons och käkar frukost, fyfan va det där är min humor rakt igenom. Ska väl ta mig till duschen, mitt hår luktar som om jag har dragit det i en askkopp. Hem för middag och sen ska jag väl slå Sestan en signal ang kvällens planer :)

Sweet! So long guys



Gårdagskvällen, skönt med uppsatt hår





best mate och misse hos Amin efter middagen, Pluto strax därefter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0