I had my run

Michael Bublé - Home
Hur mysig är inte den gamla godingen?

Hahaha. Sjukaste humöret idag, bara garvar åt allting (okej, inte för att jag är speciellt svårroad annars men). Finns det något roligare än folk som garvar? Anna satt och tjöt åt favoriten "Lokets bästa"(http://www.youtube.com/watch?v=SPQiAgpcbnM) på youtube, och jag dog bara av att lyssna på henne :D
Alex var också med in the conversation, jag vill att du ska komma hem nu :)

Gymmet annars som vanligt, sprang på Vilén och Malin där. Rätt många man känner igen som tränar på Friskis nuförtiden. Jag & Bella kör imorgon igen, därför lär jag sova strax. Förövrigt har jag bara jobbat idag, så jävla härliga workmates så det är inte klokt! Dock slår ju inget Anna Pettersson och vårat mosande utav chokladpudding framför MTV, haha inte samma sak utan henne alls.

Helgen ja, fan va fort det går. Jag och Silvano äter 3-rätters på West imorgon, därefter blir det antingen en dansvända på Pluto eller film. Time will tell :) På lördag träffar jag Sestan för sushi-spa-filmkväll, jusste jag måste fixa  film..

Whatever! Nu ska jag sova, trots alla översociala människor på msn. Men jag tycker om er allihopa, puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0