Nu måste vi dra..

ja vi ses väl nån dag! Haha den är ju förfan grym, vart var den i somras? Eller missade jag den då?
Ken Ring - Nu måste vi dra


Jag ska sova alldeles precis nu, för imorgon är det upp till work 05.15! Har beklagat mig för Maria halva kvällen men hon tycker inte så synd om mig..fan jag är inte van vid att gå upp så tidigt, inte gjort på flera veckor :P
Fysatan vilket enformigt liv jag lever! Nog för att jag trivs i tillvaron, har roliga dagar men inte händer det mycket just nu. Jag och min gym mate var och körde ett tag, sen hem och åt osv. Tvättstugan, känns som om man springer där varje dag. Tiefenthal ringde och frågade om jag skulle med på skivståg, haha ja utan något bättre att göra så blev det ett pass till..mina axlar fick järnet idag iallafall. Meen det ger iallafall resultat, det som är det roliga!

Ett plus i kanten var att jag iallafall fick ett samtal med Alex kväll, reuligt :) Hon säger att vi ska ta igen min resa nu på 4 dagar i skype-pratande, haha hur detta ska gå till ska bli intressant att se .

Nej usch nu måste jag sova, fan att det ska vara så svårt varenda gång! haha, sovgott :)
miss you bebe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0