On my way

.. till gymmet med mina goda vän Johanna Tiefenthal, som jag inte har träffat på år och dar :) Mycket roligt, ska bara dricka upp mitt kaffe och ladda in lite musik så kilar jag sen. Lyssna på Eh Eh (Nothing Else i Can Say) med Lady Gaga, men i Pet Shop Boys-remixen. Muy bien!

Skrev en sak till Andrea på fejjan nyss, något blabla "jag dööör", haha som jag ofta skriver när jag har sett eller hört nåt skoj. Efter ett jäkla skrivande, kanske fem minuter så får jag svar: "HEJ SARA DET ÄR PHILIP:)" hahaha sööt, en av Andrea's småbrorsor som är 10 år. "Vem ska dö?" "Ska du dö?" ..

Hörde att det var kallt ute, virar väl in mig i min typ 7 meter långa halsduk. Nowhere without it!
Nej nu måste jag fan kliva upp, ingen kan vara så seg som jag ibland. Puss&kram



my b'day - arosfestivalen i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0