Resfeber..

..har jag väl börjat fått lite smått, jag ser fram emot att få kliva in på Stockholm Arlanda imorgon - för tredje gången i år! Jag är riktigt lyckligt lottad, fysatan vilken rolig resa det här kommer bli. Kommer inte ha tillgång till någon dator, är väl om jag skulle springa på något internetcafé men det är väl inte direkt det jag är där för (dock kommer jag ha facebookabstinens efter 3 dagar, likaså min bror)

Haha, nej jag ska ladda över en massa massa musik till min mp3 och sedan släcka ner och vänta in morgondagen. Flygbussen går 09.30 redan och runt 14.00 år vi förhoppningsvis på g mot Bangkok. När vi landar väntar dock 2 timmar med taxi, men vafan det får det vara värt :)

Ha det riktigt, riktigt bra hemma i kalla äckliga Sverige! Maha ;) so long sckrs! PUSS

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0