Sunday minus sun

Holáá.

Nej, inget jobb idag heller så jag är helt free for the day. Både bra och dåligt med att vara timanställd, det som är bra är att jag kan bestämma när jag vill vara tillgänglig och då enkelt kan t.ex. resa iväg ett tag, men samtidigt när jag är tillgänglig så kan dem ringa in mig kl 7 och säga att jag börjar jobba om en halvtimme. Och ja, det är ju som ni kanske förstår lika med noll planering.

Gårdagkvällen spenderades med Bella som sagt, åt strawberry cheesecake-glass och kikade på An autoumn in New York. Mysig men väldigt ospännande film med Richard Gere. Sen pratade vi lite om livets mysterium haha, och Bella visade mig ett klipp från idol i fredags med någnon Camilla (nej jag följer inte Idol) som hörde fel när det stod klart vem som gått vidare i tävlingen, och trodde det var hon som hade gått vidare istället för den verklige vinnaren, konkurrenten Carolina. Hahaha. Pinsamt, guud.
http://www.youtube.com/watch?v=Fbdin8jWXDs

Idag vet jag iallafall att jag inte behövs, så bästa Silvano och jag tar en runda på stan.
Ska köpa en freebra bland annat, och ett par handskar. Kyligt är det!
Tre veckor idag, Thailand närmar sig :) So long guys! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0