Thank God it's friday

End of the week, nyss stigit ut ur duschen och fastnade framför en underhållande konversation på facebook. Som så många gånger förut! Men jag ska snart iväg downtown, Bella kommer och hämtar mig så ska vi käka något gott :) Känns som om vi inte har träffats på år och dar, jeezez vad dagarna går!

Ikväll vankas det party, ska vara hos Johanna innan och därefter lutar det åt BMB eller Pluto. Hoppas på det förstnämnda för där har jag inte varit och dansat sedan studenten :) Jag ska ha en svart/vit klänning som jag inte har haft sen den där musikvideoinspelningen, blir nog bra!

Fick igår reda på att vi kommer åka redan 09.30 härifrån på söndag, stor fördel för då behöver man inte gå och vänta in det hela. Man börjar få lite resfeber nu, känns helt crazy!
Nope, nu måste jag göra mig redo för stan. Later on :) Puss
 

detta är Mae Phim beach, vi ska bo 100 m från stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0