This is my life, this is my time.

Mysigt väder. Jag vet inte, det är kanske är det här som är mysigt väder? Då man kan krypa upp i soffan med massa ljus och se någon bra film. Jag & Bella ska iallafall göra något liknande ikväll, men först ska det inhandlas Ben&Jerry's :)

Dagen har varit knasig, mest för att jag var inställd på att jobba - men så blev det inte. Har dessutom sån träningsvärk att jag inte kan springa, knappt gå heller för den delen. Aj. Funderade seriöst på att gå och hämta en rullator åt mig själv på jobbet igår. Whatelse, jag har ja, skickat in en anmälan till högskolan i vår..
mest på skoj då, men det var jävligt roligt att få iväg någonting iallafall. Time will tell!

Annars har jag varit teknisk idag. Okej, pappa gjorde det mesta med nya tv:n. Men jag körde iallafall och köpte en PC-kabel, så nu har jag en 32" dataskärm. Wehey, jag gillar faktiskt tekniska grejer, det är skitkul ju. En iPod blir abslut nästa i thai :)

I'm off, Vilén är nog på ingång snart så. Have a crazy saturday night! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0