Uppladdning

Hey guuys. 
Tillbaka till en ny vecka då, tur man åker utomlands för vädret framöver ser inte speciellt lovande ut. Uppe tidigt idag faktiskt, ska till gymet om en stund men eftersom man numera bor i lägenhet så måste man ju hålla koll på tvättstuga och allt såntdär.. så nu sitter jag och skriver på ett CV, hittat en del intressanta jobb inne i stan som jag tänkte söka för skojs skull. Älskar ju det jag har nu men, skulle vilja jobba mer!

Satt nyss och funderade över att ta bort min bilddagbok, haha det känns ju lite off och jag slänger nästan aldrig upp några bilder där längre. Men herregud, jag har haft den sen i juni 2006! Precis alla bilder från olika partyn och andra aktiviteter under bl.a hela gymnasietiden finns där, och dessutom på helt rätt datum. Nej trots att den är off så får den nog hänga med ett tag till, haha sen är det roligt att läsa gamla kommentarer till dem tidigaste bilderna. Fan vad det var "älskar dig !" hit och dit, vi var tydligen in love med varandra hela bunten!







Visst saknar man gamla rudbeck och klassen ibland, det var en bra okomplicerad vardag egentligen :)
Men vi sätter nog en betoning på ibland. Nej nu ska jag dra till friskis, Daniel är sjukt seg idag. Here we go! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0