We are both young

Alohaaa

Torsdag right? Sanslöst trött, mitt "gå och lägga sig i tid och vakna pigg och fräsch" har inte lyckats slå igenom än. Igår var det tanken men så ringde jag Andrea och då blev det prat om allt och ingenting tills det helt plösligt var ett nytt dygn. My best girl! Sedan fastnade jag vid bilddagboken och kikade på gamla bilder. Hahaha, det var underhållande.


våren 07 var vi i Idre


Och våren 08 i Kreta!

Haha, ja det är sjukt vad tiden går fort - på 2,5 år har vi hunnit med 3 utomlandsresor
tillsammans :) Längtar tills nästa tripp!

Nu ska jag dra på mig workout outfit och bege mig mot gymet. Daniel ska börja idag gen, roligt :)
Ikväll ska jag jobba så det lär ju inte hända mycket mer. Imorgon är det fredag, wehey! Puss

Happy B'day Maria! imorgon kör vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0