You, me and the dancefloor

Ja det här var ju lite drygt, med både en misse och en dator i knäet ser jag inte tangenterna..
Krypit ner under en filt nu såhär after dance så att säga. Det var en jävligt bra kväll, jeezez. Åt somsagt på West, förrätt med skaldjur, oxfilé med potatisgratäng och sist chokladmousse. Helt sjukt gott! Lär göras om snart.

Jag och Andrea kilade hem till Amin efter det och laddade upp i ett par timmar, I do it like a truck!
In på Pluto strax före 24, bra folk och bra musik :) det var guld så vi var kvar till stängning.
Nu är jag tröött, ska vika ihop nu - laddar upp bilder osv imorgon.

Btw att tillägga, flera som sa under kvällen ; "fan, jag läser din blogg!" haha, roligt :)
Sist med inte minst är det jävligt bra att ha nära vänner, någon som jag fan alltid har grymt skoj med och alltid kan snacka med allt om är Andrea. Och jag är så jävla glad att jag har henne!

Nu säger jag puss&godnatt, tar med mig missen och går och lägger mig :)
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0