090921



"Du ligger här bredvid, och jag känner hur du andas..."
Haha, ja när jag ber Alex om en bra låt att sätta på är ju inte Det Vackraste med Cecilia Vennersten det första jag tänker på.. men ja, den är ju inte sämre för det.
Mysig day har vi haft. En löprunda imorse medan Alex var i skolan, kan sammanfattas med ett ord - motvind. Aaaah, det var fan att springa med tegelstenar i skorna, men jag kom en bra bit innan jag dog iallafall.

När Alex kom hem såg vi Min brors flickvän, skön film som man förmodligen kunde lista ut slutet på genom bara titeln. Efter det lite snack och en lång promenad i solen vilket var guld, det är vackert här ska ni veta.  Gick och köpte popcorn, och därefter blev det lyxmiddag i form av fiskpinnar - gooott.
Ikväll har vi tjattrat lite och kikat på The Bucket List, att rekommendera, vi snyftade lite båda två i slutet.

Utöver det så har det nog inte hänt så mycket, skönt att bara få gå omkring i myskläder, utan smink och uppsatt hår. Men imorgon blir det shopping och mat på stan, det säger jag inte nej till :)
Nej men nu ska jag allt röra på mig, so long!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0