Breakfast Club

Blev uppjagad imorse av att fastighetsskötaren skulle komma, nu är klockan 13.25 och mannen har fortfarande inte dykt upp! Haha, happ. Men ännu bättre, då kunde jag kika på MTV Breakfast Club i lugn och ro, favorit.
Vet ni vad, jag ska iväg och träna. Det  som måste varit nåt jävligt tillfälligt som drabbade mig igår, för idag känner jag mig ganska fit for fight.

Så jag knatar iväg till gymet nu, sen skulle jag behöva komma vidare till stan men vi får väl se när energin tar slut. Kolla in min gaddning btw, fast jag har verkligen inte bestämt mig än. Från nacken ner längs ryggraden, eller horisontellt strax över skulderbladen. Värt att fundera på, det är svårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0