Damn

Let's do it, let's do it.
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

Mm, unupdated, I know. Internet har som sagt inte riktigt kommit igång hemma än utan pappa har tydligen fått tillbringa halva kvällen på Expert, hoppas det där jävla mobila bredbandet hoppar igång nu. Rent utsagt!

Jag har nästan hämtat mig frå Magaluf nu..en vecka har gått sen vi kom hem och det är ju såklart rätt tungt att vara hemma men, roligt hade vi :D och jag ÄR brun, oavsett vad mr Larsson nu säger om saken! pucko..
gud. Jag känner mig helt unfocused, är hemma hos Madde med Carin, ska kika film. Madde har bakat äppelkaka, gud så gott. Resten av Magalufbilderna rasar in på facebook imorgon, värt att se vill jag lova ;)

Nej haha, så jag skriver, sätter nog punkt här för ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0