sunday

Holá guapas.
Jag halvligger nu i en skön fåtölj hemma hos Alex i Kristianstad, helmysigt hus detta. Sedan jag kom runt tre har vi tagit en fika på stan, handlat veckans food, plockat äpplen & bakat äppelkaka, tagit en kvällspromenad och myst med te och godis nu resten av kvällen. Haha och vi har snackat non stop, så mycket som har hänt. 


Kommer sakna min älskade Halmstad-kompis! Fan Emelie, att det alltid ska gå lika fort..
Men roligt har vi haft det :) Hoppas tiden går lika fort tills vi ses igen. ♥

Mycket annat roligt, har tagit mig tid till lite msn på första gången på länge så fått höra en hel del nytt. Haha! Jag gillar dessutom reunion-planerna, skulle vara sjukt skoj guys :) Vi får styra upp det där. Det är faktiskt sovdags, får se vad vi hittar på under morgondagen! Jag trivs ofattbart bra redan iallafall, känns som om dom här dagarna kommer gå ganska fort dom med..

Sist men inte minst, grattis på födelsedagen pappa! Du är bäst och jag kramar på dig härifrån sålänge.
Sleep tight.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0