Saturday


En lördagkväll på hemmaplan blev det till sist, jag känner mig trött och sliten efter lite sömn, tågresor och festande. Blame it on the a-a-a-alcohol baby!

Vi var hemma hos Lisa igår kväll, hon fyllde ju 19 och bjöd på drinkar :) Det var riktigt skoj! Vi tog oss sedan med två taxibussar in till centrum och Pluto. Kön där var inte att leka med! Jag, Sestan & Linn drog till Silk för att se Swingfly istället. En besvikelse då vi gick och frågade alla "varför spelar dem aldrig, vafan äre här?", och fick i efterhand reda på att dem DJ:at och dragit ett par låtar konstant mellan 23 och stängning. What? Starkt intryck dem gjorde, verkligen. Men ser jag träffade på en del roligt folk, framför allt min kära vän Dessie som jag ser alldeles för sällan! Nöt ♥


haha, Dessie och jag på partyhumör i Plataniás, Kreta nu i maj.
Ett semesterställe att rekommendera, både relax och fest (plus underbar grekisk mat).

Så ja, idag har det inte blivit mycket gjort. Betalat räkningar, promenad, tvättstugan och urpackning..that normal stuff. Anyway, imorgon ska jag & Andrea till Pluto mitt på dagen, partyklädda upp till tårna och vara med i Acke's musikvideo. Haha! Ska bli skitkul :) Och ja, annars börjar väl jobb på måndag och så vidare.
Back to buisness! Take care, Puss



Jag och best mate hos Lisa innan utgång, puss påre!
Vad hände med solbrännan btw? Tur Thailand kommer

Kommentarer
Postat av: andrea

hahah för de första heter han Agge och inte Acke haha!:P För de andra så ser är vi ju genomskinliga!! Shit va hände?! Fan Sverige!..

2009-09-30 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0