All n' nothin'



Jay Z ft Alicia Keys - Empire State of Mind
two favourite artists, brilliant song.

Just nu är det mycket som händer, men ändå inte. Haha, jag har inte jobbat något eftersom jag har en envis förkylning i kroppen men ändå är jag knappt hemma någonting. Pluggar projektarbete, träffar vänner, tränar. Spelar in musikvideos. Haha! Fan vad jag vill se slutresultatet nu.
Busy!

Just nu sitter jag med I gotta feeling på högsta och drömmer mig tillbaka till de glada dagarna i Magaluf. Ni vet väl att vi ska tillbaka nästa sommar? :) Samtidigt som jag kikar på utbildningar till nästa höst.. vilken jävla kombination kan man tycka. Kommer inte plugga här i stan, det är den enda jag vet. Jag kommer förmodligen hamna i landets nedre delar, ser fram emot något nytt! Jag vill inte gå på Pluto och BMB varje fredagkväll de kommande fem åren, för att sedan undra vad fan som hände när man är 25 och 6 år har rasat iväg.
Man måste ta för sig, annars kommer man ingenstans.

Ja det här blev ju ett jävligt roligt inlägg, plugg och framtidsplaner. Whatever, snart kommer Sestan hit iallafall. Ska umgås på stan över en fika, iLike. Nytt träningspass ikväll, core busu. Mammas idé, ska tydligen vara svinjobbigt. Vi hörs om jag överlever! Ciao



I should need a haircut



bebis på promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0