Grey's Anatomy

Yes, nyss säsongspremiär på 5:an - uppkrupen i en fåtölj med massa filtar och en kopp te. Och bölade somvanligt i floder, haha jag klarar verkligen inte sånt där! Men galet bra är det iallafall.

Är det bara jag som tycker att tiden rasar iväg? En vecka känns ju förfan som en eftermiddag nuförtiden. Vad har jag gjort idag? Gymmat (aj, träningsvärk) med Vilén som jag inte träffat på 45 år kändes det som :) Vi solade också, somnade som en stock. (iofs tror jag inte att det är så bra att träna och sola när man är förkyld..)

Jusste, imorse var jag hos tandläkaren. Det är sjukt att man är där var 1.5e år, men det känns som om man är där en gång i månaden. Anyway, är det dags att börja betala för sig nästa år. Vet ni vad det kostar att laga ett hål? 1000 spänn! Det är ju en hel vinterjacka! Herregud, jag ska fan börja ta bort pärlsockret på chokladbollarna t.o.m.

Alex och jag tog ett samtal på Skype, haha mycket underhållande. Miss to have you around! Men fan när du kommer hem, då ska vi hänga vaarje dag :) Håller alla mina tummar för dig inför första tentan på fredag! Och även min kära livskamrat Silvano, så jävla grymt av er att plugga direkt måste jag säga.

Nej nu ska jag faktiskt vika ihop den här och kosta på mig att sova någon extra timme, välbehövligt vill jag lova. Later on, Puss




Kommentarer
Postat av: andrea

Åååh magaluf.. Vi hade de för bra där.. visserligen inte svårt med en tjej som dig!:) <3

2009-09-30 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0