Hstd

Hey!
Sitter på utkanten av Emelies bed, snott hennes dator medan hon plattar håret eftersom mitt mobila internet inte helt oväntat inte fungerar här. Jvla 3! Jag är sjukt seg, Justina ligger och sover så bara Emelie som är igång.
Igår var det småparty med middag här hos Emelie, vi var 11 brudar och det var roligt :) Sedan fick jag underhållande telefonsamtal som jag garvade åt imorse..hahaha.
Så sköönt att slippa Västerås, det enda jag gör är att uppdatera bloggen sen så bryr jag mig faktiskt inte om vad som händer hemma. Förutom mina vänner, men jag räknar ändå med en update när jag kommer hem :) Vilket blir om ett par veckor ungefär, Kristianstad på fredag! Aleex :D
Nej nu ska jag kila, det är party på g. Hela Emelies släkt kommer och dessutom människor jag inte träffat på flera år - vilket ska bli reuligt.
så idag är du alltså 18 Emelie Paulsson, säger bara GRATTIS älskade vän. Vi har känt varandra 10 år i år, och trots att vi träffas ett par veckor om året och pratar med varandra alldeles för sällan så står du mig sjukt nära
(ja, två meter härifrån). Haha! Du kommer få en grym B'day :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0