At Alex's

Hey!

Hoppas allt är bra med er. Själv, har jag det alldeles för bra här hos Alex, vi är som ett gift par! Haha, vill knappt åka hem igen. Dagen har varit varm och skön som alla andra dagar hittills, är det verkligen september? Tog bussen in till stan och sen blev det lite shopping, en ny klänning från H&M och en present til pappa kom jag hem med. Jag & klänningar! Haha, tredje jag köper på mycket kort tid, men det är ju så skooj.



H&M!

Efter att ha ätit en god kycklingsallad kikade vi runt lite till och jag köpte en present till pappa som fyllde år nu i helgen. Därefter blev det en latte i solen, cooosy :)

Väl hemma igen så drog jag på mig löparkläderna och dödade 5 km och x antal kalorier. Motvind, varför har man alltid motvind? Spelar ingen roll vilket håll man springer åt, den vänds ju för fan emot en. Haha, heavy. Men med den här på högsta, http://www.youtube.com/watch?v=edyYAjKtUFA, gick det jävligt mycket lättare. Ett måste för er som gillar Akon och David Guetta's Sexy Bitch!


Vi åt varma mackor till kvällsmat och sen hade vi prat med Anna Sestan över Skype med lite te och popcorn. Haha det var så härligt, som om vi satt alla tre vid bordet! Ska bli guld att träffa dig på fredag bruden.
Nu ska jag se senaste av Gossip girl och allas vår sjukt heta Chuck Bass, direkt över internet som skype-bruden tipsade om ;) wehey. Imorgon blir det party ska ni veta, men det tar vi då :)
Sov så gott, Puss & kram



kolla min gölliga mössa jag har inhandlat :D haha svart päls från MQ, mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0