Jay Sean ft Lil wayne - Down

Hahaha.
Ibland undrar jag varför jag åker kolliktivt. För det mesta brukar det gå bra, jag menar som jag har åkt tex tåg på sista tiden så skulle jag kunna heta SJ i mellannamn. Men ibland blir man lite trött, speciellt incidenten när jag nu skulle byta tåg i Norrköping.

När dem ropar upp att vi närmar oss staden så börjar jag alltid packa ihop alla mina grejer, dator och allt shit jag släpar på. När jag sedan kommer fram dit min väska står..skulle stå. Vafan! Något smartass hade då ställt min väska längst in i stället (den väger kanske 20 kilo justnu, bara det!)och staplat 4-5 väskor framför den. Ja det var ju bara ta i och börja lyfta. Och nästa grej, vet ni vad det var i väskorna?
Bowlingklot! Någon hade stapat fyra väskor med fucking bowlingklot framför min väska!! seriöst, jag slet som ett djur plus att det stod en kille precis bredvid mig utan en tanke på att hjälpa till. Det hela slutade med att jag med i eftertanke ganska elakt tonläge sa "ursäkta? skulle du kunna hjälpa mig här?!" människor ibland alltså, men något att skratta åt i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Emil

Hahaha! Bra träning! :P

2009-09-26 @ 15:04:31
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0