Monday morning

Hey you!
Sitter här och trycker i mig lite flingor, usch jag är verkligen ingen frukostmänniska!
Helgen är förbi och roligt har jag haft, speciellt Hoffmaestro på Oliwer vid fredags, jeezez :D
Det var riktigt grymt, hoppas dom dyker upp fler gånger. Därefter hamnade vi på Silk, höhö. Lite b men det var faktiskt ganska roligt.. Annars har det varit himla lugnt och skönt, hoppas Klara fick en härlig b'day :)

Nej men iallafall, att jag slänger upp lite Magalufbilder här..enjoy!







en bråkdel av de drygt 500 som togs! sol&bad, massa party och goa grannar - inte blir det mycket bättre!
Magaluf en ny favorit, kanske kommer tillbaka nästa år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0