movienight

"du ser kåt ut!"
"tycker du? tack!"


"nej nu måste jag gå, jag ska vara sån där brudnäbb..best..näbb"


Hahaha, det var den roligaste filmen jag har sett. Jag överdriver inte! Vet inte varför, kanske för att det var min tråkiga humor. Garvade gjorde vi iallafall - jag, Alex, Maximilian & Jacob. Mycket trevliga grabbar btw!
Sommaren med Göran hette filmen och ja, se den om ni inte redan har gjort det (vilket ni förmodligen redan har eftersom att vi är sjukt efter).

Ikväll har vi pratat, och pratat och skrattat. Mycket. Grabbarna kom förbi runt 22 och åkte nyss. Klockan är..02.50. Om fyra timmar ska jag upp, tåget går hemåt vid halv 10. Känns trist att lämna Alex, kommer bli tomt!
Historierna ikväll har varit många, de flesta från tider i onyktert tillstånd (mestadels från grabbarnas sida).
Galet roligt, tack för en trevlig kväll. Jag drar en utav dem här, sen är det fan dags att sova. Natti!

"några polare satt på en bänk utanför krogen en natt. Det var vid en cykelbana, och så kommer en kille cyklandes samtidigt som han pratar i mobiltelefon. Grabbarna på bänken kollar åt ett annat håll men en av dom ser hur killen på cykel vinglar till och kör rätt in i en lyktstolpe, som då slocknar. Killen ligger helt orörlig på marken. Grabbarna börjar såklart asgarva eftersom det här ser skitkul ut, men börjar efter nån halvminut fundera varför han inte har rört sig än. Killen börjar då sakta röra på sig liggandes, och börjar därefer famla längs marken och får upp - mobiltelefonen. Då hör dom honom "hallå? tja jo fan det är lugnt, jag ramlade.." Grabbarna på bänken ropar åt honom och frågar om det är ok och får tummen upp. När killen (som antagligen var hyyfsat onykter) då trampar iväg hörs ett rejält gnissel varje gång hjulet snurrar runt,hela däcket är fucked up. Någon minut senare tänds gatlampan igen".  Hahaha! Varför får jag aldrig se något sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0