MTV

Ligger nu i lägenheten i Oskarström och kikar reprisen på MTV Video Music Awards. Där förövrigt Kanye West betedde sig som ett jävla as, eller jackass som Barack Obama uttryckte det. Fyfan! Okej Single Ladies är grym, men Taylor's "You Belong With Me" är jättemysig, jag kan se den om och om igen. Så all credit till henne och Kanye får fan kamma sig. Haha guud, ni vet den nya Clerasil-reklamen, killen som är utklädd till kyckling? "En söt kyckling",  "En snygg kyckling ;)!" aaah, jag skäms, hahaha ibland undrar man ju.

Igår blev det en lång shoppingrunda vilket var skitkul, haha jag blir helt till mig. Kom hem med en stor stickad halsduk från Monki, ett par svara högklackade, skinnimitation från Din Sko (suprise), en present till pappa som förövrigt blir 49 på lördag när jag inte är hemma..hm vad mer, jo en skitsnygg klänning från Tretton - en butik jag önskar fanns hemma. "Köper du inte den där klänningen så köper jag den fan åt dig!" sa han som jobbade när jag provade den. Haha skön, men den var riktigt söt :) Right? 



Idag blir det lite matteplugg, annars bara chill tills Emelie kommer hem från fotandet. Då blir det en sväng på stan och sedan ska vi till stranden och andas nostalgi, haha. Those were te days! Imorgon är det party på g, laddad som sjutton nu - kommer bli nice. 
"Shoulder pads may come and go, but a bff remains forever" xoxo. Haha ohyes,  nu ska jag se senaste avsnittet Gossip Girl (första avsnittet av 3:e säsongen började sändas i USA igår). Can't wait :D So long guys! Puss



Haha jag fick helt plötsligt en sån där amazing flashback! På Det Glada Hörnet, Magaluf. Med Umeåtjejerna, då Cornelia (galet skön brud) berättar om den typiska bakismaten i Skellefteå, deras grannstad.
" ja alltså, den säljs på typ alla pizzerior. Ni vet en calzone - en inbakad pizza? I den så bakar man in en hamburgare med pommes, ett skråvmål. Och resultatet blir - en calskråve! Skitpopulärt där uppe"
Hahaha, hilarious. Maggan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0