Noone never thinks it's gonna end

Shayne Ward - Melt The Snow

Jag kan bara säga en sak. Åååååååh! Danny slängde upp Eclipse Summer Highlights på fejan idag (sök videoklipp med mig i så hittar ni). Satt med världens bredaste leende i 20 minuter och tänkte tillbaka :) Efteråt ville jag bara packa ner en tandborse, hoppa på flygbussen och ta första bästa flyg till Kreta. Haha, lovelove.

Måste bara dela med mig av något jag funderar ganska mycket på. Är det inte något sorgligt, med att träffa nya människor? Den dagen man skiljs åt så fattar jag aldrig att fan - vi ses nog inte igen! Känns ju helt tomt. Jag är en social tjej, dagligen pratar jag med människor jag aldrig har träffat. Men när man träffar människor man verkligen har roligt och klickar med, så känns det ju skitkonstigt att bara "byebye!". ? Vi borde ligga på en strand och prata för alltid!  
Favorituttrycket kommer fram, Allt har sin tid. Det suger faktiskt ibland.
Så ja, länge leve facebook.

Värst vad jag är djup ikväll. Nu ska jag sova och köra  500 m till tandis imorgon bitti. På morgonen får man vara hur lat man vill. Puss&kram

Kreta Plataniás, miss you guys!



Tim & Martin vid vårat hotell efter vår härliga "efterfest", alla 6 på vårt hotellrum.
Haha, en vecka kan gå fort ibland..



♥ Eclipse





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0