Not well

Allt hörs här, och ja jag menar definitivt lägenheten . Det låter som om grannen har toaletten här i sängen brevid mig. Okej lite överdrivet, allt är bara tungt och grått när man är sjuk.  För ja, efter mina dubbla träningspass igår så har det slått till ordentligt - det känns som om någon sitter och river i halsen på mig. Plus årets träningsvärk. Det är den där jävla roddmaskinen Vilén, haha!

Så idag har jag gett sängliggande ett ansikte, försökt gjort så mycket nytta jag kunnat men mest har det blivit Gossip Girl och telefonpratande. På torsdag ska jag äntligen hooka upp med allra bästa Andrea vilket känns som 100 år sedan, och även ha en efterlängtad update med Anna!
Nej nu, ska jag äta, göra ett försök iallafall - inte bra det här.
Hörs när jag mår bättre, vilket förhoppningsvis är snart! Puss

Lyssna Shakira - She Wolf.   love or hate - I love.


Just det, jag glömde nästan! Jag har shoppat som en tok på sista tiden, massa tröjor och jeans, även ett par enligt mig galet cleana, höga vita skinnconverse (tyg kommer bara förstöras i höstrusket ändå) Inga bilder för har inte orkat dragit på mig något, men det kommer kanske. Däremot så måste jag bara rekommendera
Hawaiian Tropic Body Butter, lime coolada, luktar så sanslöst gott!


Kommentarer
Postat av: EMELIEEEEEEEEE

sara bli inte sjuk nu! ;( <3

2009-09-08 @ 21:48:43
URL: http://eemeliepaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0