Starstruck

Tåg på väg mot Norrköping, är där om 2 timmar och sen ha jag lika långt hem till Vässan. Min 2-timmars sömn i natt har satt sina spår dessutom, men jag kan verkligen inte slappna av och sova när jag sitter mitt emot någon random människa. Dock kan jag lova att jag aldrig garvat så mycket under en dag som igår! Måste komma till Vässan och hälsa på :D

Kvällen stavas P A R T Y, Lisa Wedberg fyller år! Gratts till henne och till er andra - vi ses på Pluto!
Det ska bli skönt att komma hem till sin egen säng, familjen och Emil. Saknar pälsbollen.
 
Bilder från gårdagen följer :) Hörs och ses! Puss



Hejdå Alex, I love you !


Maximilan och Alex , matlagning / popcorn



och Jacob chillade med min dator. 3 mobilt bredband funkar sjukt bra faktiskt :)
 att rekommendera. 249:- i månaden dock, plus att man måste binda sig i 18.


Kommentarer
Postat av: andrea

Hahaha ja har inte läst din blogg förrut , men oj va kul dehär ska ja följa! Sitter o garvar efter var o varannat inlägg HAHA! Du är så rolig när du försöker marknadsföra dina prylar, som i dehär fallet 3-mobilt bredband.. du är ju bara för härlig sara! <3

2009-09-30 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0