Sturegymnasiet

Halmstad. Aaaaah, det är helt sjukt. Sitter med Emelie och Justina nere i någon slags fotosal. Ni Ska se datorerna här! Rudbeck kan ju verkligen slänga sig i väggen i jämförelse. Ska lägga upp en bild senare, men jag är verkligen impressed, haha.
Första tidiga morgonen på ett tag kändes, sov med mina vanliga tre flätor, som behövs till mitt hår som verkar ha förväxlats med en lejonhannes eller dylikt. Lockigt blev det hur somhelst.
Idag är det lite studenttävlingar och grejer på g. Tänkte på en sak - ni ska bara veta hur snygga guys det finns här nere! Det är helt insane verkligen, bara på Göteborgs central såg jag säkert 5 potentiella Calvin Klein-modeller. Önskar jag hade haft en sån där penna Kid Cudi har i Day n' Night- videon, weehey.
Veckan kommer gå alldeles för fort har jag en stark känsla av, ska hinna med både shopping (Halmstad har fått Monki, cleeeant!) en tripp till älskade Östra Stranden vilket jag ser fram emot och party plus utgång på fredag hos Malin som fyller 18. Nej nu ska vi kila och äta, hörs vidare :) Peuss
haha, jävla fotoklass, man blir inte lite sugen på en systemkamera nu..
Justina & Emelie

Kommentarer
Postat av: emelie

ohey ! :D

2009-09-16 @ 13:07:55
URL: http://emeliepaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0