talking about dancing

"If you liked it then you shoulda put a ring on it !"

Andas ut. Gårdagkvällen bjöd på det mesta jag uppskattar; god mat, härligt umgänge, bra musik och jävligt heta dansgolv! Det var ass-shaking på hög nivå på The Corner, ett inneställe av uteställen här i Halmstad höst- och vintertid.

Vi började hos Malin, var runt 15 brudar som åt och drack och kom igång bra tills vi runt 23 rörde oss in mot centrum. Vi hade lite problems till en början vart vi skulle och sprang (aj, mina fötter) emellan ett par ställen. Vi stannade dock tillslut på Corner och det var svettigt, men sanslöst skoj.
Tog en sväng därefter till Tre Hjärtan - som var ungefär BMB's motsvarighet till afterwork fast med mestadels ungdomar :) haha så vi sjöng också, jävla roligt plus att vi träffade några sköna grabbar som dansade med oss.
Mitt på dansgolvet frågar Fredrica typ 01.50, "ska vi dra tillbaka till Corner?!" När stänger krogen? "03.00!" Snälla Västerås, gör något åt eländet, till och med lilla Halmstad håller högre nivå.

Tog oss hem safe och imorse var det två trötta brudar vid frukostbordet. Men alltid kommer vi igång med ett par glada skratt och nu ligger vi i soffan och kikar..reprisen av MTV MV Awards! haha, alltså vafaan va dom kör den reprisen men, den är ju bra. Emelie har precis fått igång någon special funktion på sin nya Iphone. Är man avis?


Blandade känslor imorgon, lämnar Halmstad och Emelie bakom mig för jag vet inte hur länge - veckan har rasat iväg. Men samtidigt får jag träffa Alex äntligen, I've missed you sooo much! Så det blir nog bra, det blir allt som jag brukar säga. Nu ska vi kika film och fortsätta våran slödag :) Puss&kram



födelsedagsbarnet Malin längst till vänster, Melinda, Noeline & Emelie  
i "partyköket", obligatorisk dans!






On our way to party, Fredrica shows legs!



haha yeas, cheers mate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0