00.46

jahaja. Så bra det går! Försökt sova i en timme men nu har jag gett upp, funkar inte utan får väl sitta här ett tag. Gymmet med Daniel idag, mycket skoj att träffa mannen och alldeles för längesen man var på Friskis kom jag fram till. En skön kväll i stallet därefter; med goda vänner, hård träning och strålande väder :) Tänk om det kunde hålla i sig! Vädret alltså, haha :P

What else, lördagkvällen spenderades först med jobb till 21.15, därefter med min gode vapendragare Lisa Wedberg. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, mestadels livets svårigheter och garvade åt snigelbarn. Hahaha, en mycket bra kväll. Söndagen var årets långsammaste hittills, var på jobbet 06.30-17.30, tiden gick galet sakta och jah var slut som artist när jag landade hemma.

Nu väntar två 5-timmarsdagar, sköönt innan det bli sjuka dagar tors fre lör sön.
tors: 6.45-11.45, 13-20 (?!)
fre: 12-20.30
lör:07-14, 16.30-20.30
sön:08-14, 16.30-20.30

Somebody save me. Snaart slår vi oss ner i varsin stol på balkongen Sandra och jag; en drink, en cigg och lite kortspel på det så inviger vi beach 2010 i Tunisien :) Om man längtar nu, 19 dagar kvar! Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0