we're having a good time!

Hej guys!
Vilket fint väder vi har, om jag nu ska vara så tråkig och snacka väder. Neeerrå, måndag förmiddag och jag har tvättstugan - ässch. Lite begränsad blir man ju tyvärr, men tänkte iallafall ta mig till Friskis nu!

Strålande helg, med Big Comedy och party i lördags och tävling med tjejerna igår! 2a med laget :D Inte illa, man blir minst lika nervös som tjejerna och jag höll på att gå av när Maria red..men det gick kanon och vilken dag vi fick :D) bara ladda för omgång 2 nu!







Och lördagen innebar alltså först Big Comedy med bl.a Felix Herngren, Johan Rheborg(grym) och Henrik Schyffert. Det var skitkul, man grät av garv! Till och med jag som var ytterst skeptisk till en början, men dem är så jävla grymma på att improvisera!
Efter det bar det av, raka spåret till mina härliga vänner på Vetterstorp för att fira Empa :) Jag anlände mitt i festligheterna och hade en jättebra kväll, tack till alla inblandade! Moa och jag drog även en grillning där runt 23.30, satt inte helt fel - så sjukt gott!:P Jag drog aldrig hem utan var kvar hos Sanna så länge, men det var inget fel på det heller!  

Johan kikade nyss förbi en stund, kul att se mannen va ett tag sen.
Ikväll så rasar jag iväg till stallet i ett par timmar, träning och sådär. Efter det hem och sen hämta Sanna, ska på bio :) Kommer inte ihåg vad filmen hette nu bara för det, kan ju berätta sen om den var bra! Lugnt förövrigt, Tunisien på lördag? Haha insane :D Så imorgon blir det shopping för hela slanten i Sthlm med Sandra! Sommarkläder får man aldrig för mycket utav...
Och lön, det gillar vi!



jag & Fuentessssss



fest fest


haha, ja det var jävligt snygga bilder vi fick till!



Chrille har alltid velat lära sig rida..

Hahaha
Later, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0