9th April




CAT STEVENS
big love.

Hey guys! Vilken otroligt skön morgon, börjar inte förrän kl 14 och har fått sova ut ordentligt för en gångs skull. Sitter nu här framför mitt kära facebook som vanligt och planerar när krafterna räcker till att ta mig upp och hämta kaffe. "Sara, vart fan har du lärt dig dricka kaffe sådär?!" Haha Fell på jobbet, jag veeet jag är värre än damerna på boendet! Kaffenarkoman.

Helkväll med Felicity at work igår, skitskoj och vi talade om allt och ingenting samtidigt som jobbet flöt på bra. Men kl 19 lämnade hon mig för dagen och jag fick sitta ensam tills 21.15...haha, suck det är verkligen makalöst långsamt sista timmarna. Roade mig med Sveriges värsta bilförare, tänk det var det bästa som gick på tv kl 20! Helt sjukt. Anyway jobbar jag 14-19 idag, så skönt! Blir fika med Andrea&Dessie efter jobbet sen hem till Sebbe och gratta :) Veckans 20-åring!

Gruppboendet sen hela helgen, två superlånga pass men det är jättekul att jobba däruppe så jag klagar inte :) Härlig personal och snälla boende. Imorgon blir det att träffa Sanna och några för lite mat och inte helt oväntat kanske även en film.. Haha! Blir skooj!

Nu får det gärna bli första maj! Eller åtminstone löning, för såhär fattig har jag inte varit på bra länge. Då ska jag och Sandras ta en stor shoppingrunda i huvudstaden och handla massa snygga bikinis och sommarkläder :) Och den 1 maj väntar då Tunisien och förhoppningsvis otroligt mycket sol:D

Haha, nej lite kaffe på det här så.. :P
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0