april april!

Tänkte först dra till med någon dålig osanning, men tänkte vemfan kommer inte fatta när det står datumet nedanför:P haha.

Vaknade otroligt sent idag, 11! Inte alls likt mig men fysatan vad jag behövde sova alltså..
Ska iväg och jobba om ett par timmar, 14.45-19 så det är jätteskönt. Jobbar delad tur fredag men är faktiskt ledig i helgen! Nästa vecka börjas det dock, kika in mitt schema som det ser ut nu:

Mån: 16.15-21.15
Tis: 7.30-12
Ons: -
Tors: 8-12, 16.15-21.15
Fre: 14-19
Lör: 8-21.15
Sön: 6.45-17

Wihoo, och mer tider blir det förmodligen! Klagar inte :)
Nu ska jag iväg och springa, tänkte ner Stockholmsvägen över bussbron, förbi Friskis, Björnövägen tillbaka sen hem! Runt 7 km kanske? Räcker nog till, haha. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0