everybodys' lookin' for love

Jaha, tisdag!
Veckorna bara rullar på utan att nåt händer känns det som! Haha, men det är ändå ganska skönt..vill bara ha värme nu och under tiden kan man lika gärna jobba! Idag fick jag dock gå hem kl 12 vilket inte var helt fel :)
Varenda ledig stund försöker jag iallafall träffa någon utav mina vänner, gör vardagen bra mycket roligare! jag har en förmåga att fastna framför någon bra serie i flera timmar annars..:P

Det var faktiskt ganska skönt att det inte blev något party i helgen, den har en tendens att rasa iväg jävligt fort då! Och nästa helg är det supermkt jobb..jaja bra pengar. Sjukt pengakåt man har blivit! Skatteåterbäringspapprena kom idag, haha jag går plus 9000 :D SWEET, fyfan va det ska shoppas! och sparas, såklart...

Måste försöka springa en vända nu, men satan vad det tar emot idag! Vill bara ligga här och halvdö.
Jaja, later! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0