Frriday night

Y E S!
Det gick nyss upp för mig att jag har inte har något jobb för fem öre lör, sön & mån:D hur skönt är inte det på en skala? Sovmorgnar blir de inte tal om, men ändå! Bara roligheter framöver. Nu har vi bestämt oss att ta bussen 03.55 till Arlanda, blir nog skönast så, då hinner man sova lite efter festligheterna på Valborg. Blir väl på dagen det blir ös i Uppsala (hoppas på fint väder!!) och ja sedan på kvällen blir det väl bara lugnt och ladda batterierna inför resan :)

Blev en skön kväll på jobbet, tiden bara swishade förbi :) Så taggad för imorgon, kommer bli guld! Ska fixa en ansiktsmask nu och därefter kika nya Lost med min bror! Så insane serie, helt grym men det underlättar ju att man sett alla säsonger och hängt med från början kan jag säga :P Ön är iallafall en kork till helvetet! Eller nåt, haha. Blir intressant att se hur det utvecklar sig..

Later on! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0