GOOD NEWS

Vilka öppnar i nya gallerian (som jag alltid får för mig heter Egon, fast den heter Igor, haha)? MONKI. Woot woot, kommer shoppa ihjäl mig. Dock har jag inte kommit fram till hur bra detta är - kommer alla att gå omkring i deras kläder nu? Blir de mindre speciella nu när man inte behöver åka till Eskilstuna eller huvudstaden? Jag vet fan inte, men jag är lycklig tills jag vet!

Vilken underbar gårdag, satte mig först ute och kikade senste Gossip Girl, serien har fått ett nytt uppsving och är faktiskt jävligt bra igen :) Solen sen, satt i 20 min i linne och träningsbh, kommer in och har fått sveriges i särklass fulaste bränna! Hahaha, jävlar trodde inte det skulle ta nånting..länge leve mina pigment. Så var bara byta om och försöka sola bort skiten, men med mindre lyckat resultat:P haha fan..

Jobbade 16.15-21-15, missade grillningen med Sanna&co, skittrist men men blir väl fler gånger hoppas jag! Hängde hos Johan ett tag, åkte och köpte cigg åt abstinensmongot eftersom han måste antingen vara jävligt pank eller jävligt lat. Men men, han har så många upp till mig nu! Ska få hämta mig efter varje wasted night hela sommaren :D moahaha. Skämt åsido.

Nej nu blir det solen en stund, är det bara jag som slappnar av mycket bättre till techno än till lugn musik? Jag vet inte varför, haha men sätt på Calabria så sover jag gott! later :) Puss&kram






träningen i måndags! sjukt mysigt väder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0